weekend - Reisverslag uit San Carlos, Costa Rica van Patrick Enthoven - WaarBenJij.nu weekend - Reisverslag uit San Carlos, Costa Rica van Patrick Enthoven - WaarBenJij.nu

weekend

Door: patrickenthoven

Blijf op de hoogte en volg Patrick

26 April 2012 | Costa Rica, San Carlos

het weekend ging weer snel voorbij.
vrijdag avond pakten ze de gitaar en begonnen ze te zingen tot laat in de avond. Ook het was een gezellige avond. Zaterdag ochtend ben ik naar San Carlos city geweest. De mensen waar ik slaap hebben een nieuwe auto nodig, dus we gingen even opzoek. Je hebt hier wel een sterke auto nodig, want je hebt hier hoge bergen en slechte wegen.
Zaterdag avond ben ik met Rolando wezen stappen. Ik werd wel door iedereen bewonderd en ze wilde ook allemaal met me op de foto. Ze drinken hier Imperial, maar je kan zelfs hier Heineken kopen. Het zijn hele aardige mensen hier en ze lachen alleen maar.
Zondag heb ik zowat heel de dag op bed gelegen, niet vanwege de kater :P, maar omdat ik ziek was en hier een virus heerste.
voetbal is hier ook heel belangrijk, ze volgend de spaanse competitie, niet in de avond maar in de middag:p.

het is tot nu toe nog wel goed met me, ook al eet ik meest rijst met bonen.

  • 26 April 2012 - 06:44

    Johnno:

    super dik!

  • 26 April 2012 - 08:42

    Angela:

    Haha leuk Pat!! woow en wel 2 foto's erbij ;)

  • 26 April 2012 - 13:57

    Oma Uit Drunen:

    Even een woortje voor je ik heb je wel bij je ouders op de computer gesproken maar ik vind dit ook leuk om een berichtje te sturen. hoe gaat het met je naar je zin daar op je werk. En ik wens heel veel plezier en tot de volgen de keer Oma

  • 26 April 2012 - 16:48

    Papa:

    Hey Patrick, lekker hè, die bonen....
    Heb je nog wel Champions League kunnen zien? De finale is Bayern Munchen - Chelsea op 19 mei, die zal daar vast ook wel op tv zijn.
    Er zitten wel weinig wortels aan die dracena's, deze komen zeker naar Fachjan.
    Nog veel plezier en wordt niet te lui.....

  • 26 April 2012 - 16:48

    Laura<3:

    Heey lieverd, wat een gaaf uitzicht heb je zeg! En wat een mooie planten ook! Leuke foto's! Wel een eng beest heb je gefotografeerd zeg! Hoe is het verder? Nog steeds naar je zin? Heb je al veel van het bedrijf gezien en meegemaakt? Hier in Nederland is het nog steeds baggerweer en tsjaa met stage schiet het bij mij niet echt op... Mja dat komt wel... Veel plezier daar nog,, mis je wel hoor... XX hvj

  • 27 April 2012 - 17:28

    Mama:

    Wat een leuke foto's. :p Volgende keer maar een foto van een mooie vogel. Is het weer nog een beetje aangenaam, ;) of valt er veel regen. Bij ons begint het nu een beetje warmer te worden. :D :?: De konijntjes groeien elke week een stuk en ze eten veel groenvoer. 8) Waarschijnlijk zijn het twee vrouwen en één man. :)

  • 28 April 2012 - 18:33

    Ome Jan:

    Ha Patrick,
    Ziet er goed uit man, die foto's, blijf deze laden.
    Uniek dat jij zomaar naar een ander deel van de wereld kan. Schijnt mooi te zijn daar.
    Hier in Nederland gaat het prima: Ajax heeft gewonnen en wordt kampioen, Westlandia won ook, ZZ Leiden is op weg om weer basketballkampioen te worden. En dan is ook nog het kabinet gevallen! Kan niet mooier.
    Ben benieuwd wat je de komende weken gaat meemaken daar!
    Doe rustig aan, he.

    Ome Jan uit Leiden

  • 30 April 2012 - 19:57

    Peter En Jeannette:

    Hai Patrick,
    Leuk om wat van je te horen, zeker met foto's erbij. Duurt de dag niet lang als je zo weinig te doen hebt? Geniet van alles wat je meemaakt.

    Groetjes
    Peter en Jeannette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San Carlos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2012

het is bijna zover, op naar het stand

07 Juni 2012

Costa Ricaa

28 Mei 2012

lol

23 Mei 2012

op de helft

11 Mei 2012

zakenreis
Patrick

Actief sinds 15 April 2012
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 9633

Voorgaande reizen:

02 April 2015 - 04 Juni 2015

terug naar Costa Rica

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: