zakenreis - Reisverslag uit San Carlos, Costa Rica van Patrick Enthoven - WaarBenJij.nu zakenreis - Reisverslag uit San Carlos, Costa Rica van Patrick Enthoven - WaarBenJij.nu

zakenreis

Door: patrickenthoven

Blijf op de hoogte en volg Patrick

11 Mei 2012 | Costa Rica, San Carlos

het is al weer een tijdje geleden dat ik wat heb gepost, daarom anders dat je gewend bent een lang verhaal.

de afgelopen dagen zijn best snel gegaan. ik was met jonathan en Alex weer naar de rivier gegaan. Het water is best koud, maar wel lekker als de temperaturen tegen de 35 grade komen. afgelopen zondag was ik met Rolando en nog een hoop anderen naar een feest in San Carlos geweest. Ook hier was het in de middag heel warm en ook heel leuk.
iedereen wil ook met me op de foto, en ik heb inmiddels al weer 20 nieuwe facebookvrienden erbij.
Zondag kwam mijn baas ook vanuit Nederland hierheen. ik had hem pas maandag middag gezien. voor mij was het maandag nog hard werken op het veld.
dinsdag begon mijn zakenreis met mijn baas. Ik had al van een hoop dingen gezegd wat ik mooi of niet mooi vind, en gelukkig zijn mijn baas precies hetzelfde. dinsdag avond hebben we nog een potje gevoetbald, en we hebben ook nog eens gewonnen.
er zijn hier een hoop bedrijven, groten en kleine, mooie en verouderden. er zijn zelfs Nederlands die hier een bedrijf hebben opgezet.
we hebben de mensen een hoop tips gegeven en meer dan 2 zeecontainer met planten ingekocht. dat zijn nog eens zaken, en niet eens hard werken, gewoon helder nadenken.

inmiddels is mijn baas net vertrokken naar Guatemala en zit ik nog in Costa Rica om alles goed te laten verlopen.

Patrick Enthoven

  • 11 Mei 2012 - 13:50

    Angela:

    Haha wat een MEGA lang verhaal ;) Leuk dat je zoveel vrienden hebt gemaakt, ik zag het al op Facebook! Heb je geen foto van die familie daar?

    x

  • 11 Mei 2012 - 15:21

    Johnno:

    dik ook

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San Carlos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2012

het is bijna zover, op naar het stand

07 Juni 2012

Costa Ricaa

28 Mei 2012

lol

23 Mei 2012

op de helft

11 Mei 2012

zakenreis
Patrick

Actief sinds 15 April 2012
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 9633

Voorgaande reizen:

02 April 2015 - 04 Juni 2015

terug naar Costa Rica

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: