stage - Reisverslag uit San Carlos, Costa Rica van Patrick Enthoven - WaarBenJij.nu stage - Reisverslag uit San Carlos, Costa Rica van Patrick Enthoven - WaarBenJij.nu

stage

Door: patrickenthoven

Blijf op de hoogte en volg Patrick

20 April 2012 | Costa Rica, San Carlos

ik heb er inmiddels al 2 dagen op zitten. het weer is hier lekker warm en de mensen zijn best aardig, ook al zitten de meesten heel lang naar je te staren. stage lopen doe ik weinig hier, ik ben meest bij de eigenaar van het bedrijf, en die doet heel de dag niks. (wel lekker, maar anders dan in Nederland). over het algemeen doen de mensen hier weinig eigenlijk. het tempo ligt hier heel laag en iedereen doet maar wat geloof ik.
Het eten is meest hetzelfde, maar nog wel goed.
als je bang bent voor insecten moet je hier niet heen gaan. er zitten hier hele grote krekels en nog veel meer geloof ik. trouwens wel mooie vogels en veel groen.
Ik heb het tot nu toe nog naar me zin

patrick

  • 23 April 2012 - 07:12

    T.Jose:

    Patrick ik hoop dat je een fijne en leerzame tijd zult hebben . Misschien ga je westlandia wel missen . groetjes

  • 23 April 2012 - 11:03

    Ma Enthoven:

    Leuk, :) dat je een site heb dan kan ik ook een beetje op de hoogte blijven als je wat schrijft. :D Geniet van je stage en ga er maar lekker op uit ook in het weekend. 8)
    t.Jose is mijn tante.

  • 24 April 2012 - 10:22

    Hellen En Bert:

    Hoi Patrick,
    Leuk om je verslagen te lezen.
    Ze doen het daar dus lekker rustig aan. Die slaapkamer in het roze lijkt me ook wel wat. De insecten vind ik minder.
    Eet je soms elke dag bonen, dat lijkt mij zo bij het land passen.
    Geniet er lekker van en wij blijven je verhalen volgen.
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San Carlos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2012

het is bijna zover, op naar het stand

07 Juni 2012

Costa Ricaa

28 Mei 2012

lol

23 Mei 2012

op de helft

11 Mei 2012

zakenreis
Patrick

Actief sinds 15 April 2012
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 9633

Voorgaande reizen:

02 April 2015 - 04 Juni 2015

terug naar Costa Rica

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: