en verder - Reisverslag uit San Carlos, Costa Rica van Patrick Enthoven - WaarBenJij.nu en verder - Reisverslag uit San Carlos, Costa Rica van Patrick Enthoven - WaarBenJij.nu

en verder

Door: patrickenthoven

Blijf op de hoogte en volg Patrick

01 Mei 2012 | Costa Rica, San Carlos

de dagen gaan al snel hier. ik zit hier nu al 2 weken. 1 keer in de week een potje voetballen. een soort van competitie. verder gaat het stage lopen best goed en ik leer steeds meer spaans. in het weekend gingen we naar een rivier midden in een jungle. dat was best mooi om te zien. zaterdag avond ben ik met Rolando wezen stappen. we gingen naar een locale bar. alweer heel veel aandacht gekregen van de mensen hier.

zondag ben ik naar een soort van festival geweest. ze gingen daar met motors crossen en er was een expositie met koeien. en natuurlijk ook met bier.

de dieren hier zijn erg raar, kikkers zo groot als je hand en insecten die op planten lijken, dus ik heb een paar mooie foto's kunnen maken.

zondag komt mijn baas vanuit Nederland hierheen, dan gaan we hier een hoop bedrijven bezoeken.
eindelijk eens met iemand Nederlands spreken.

Patrick
Costa Ricaa

  • 01 Mei 2012 - 14:12

    Miranda:

    Hoi Patrick!

    Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt!! De foto's zien er erg mooi uit. Volgens mij zit je ergens in the middle of knowhere, hahaha!
    Laura mist je, maar ze heeft ook genoeg afleiding hoor. Gisteren ( Koninginnedag) zijn we naar Delft geweest en daar kwamen we je ouders nog tegen...ook toevallig he!
    Leuk om je zo een beetje te kunnen volgen en ik zie je volgende verslag wel weer verschijnen. Nog veel plezier daar!
    Groetjes, Miranda & Gerard.

  • 01 Mei 2012 - 14:36

    Angela:

    Hoi Pat!

    Gelukkig vermaak je je daar nog wel! Hier gaat het leventje gewoon door, alleen de kleine konijntjes worden veel te groot (vind ik ;) )

  • 03 Mei 2012 - 19:26

    Henk En Annemiek:

    Hoi Patrick

    Je hebt het best naar je zin. Fijn hoor.
    De jungle lijkt mij ook mooi.Alleen die grote insecten lijkt mij niets.
    Ik begrijp, dat je het fijn vindt om weer Nderlands te praten met je baas.
    Nu Patrick nog een leuke tijd voor je.
    Groetjes Henk en Annemiek

  • 04 Mei 2012 - 12:16

    Mama:

    Hallo Patrick :)

    Fijn dat Fred komt en je mee neemt om wat bedrijven te bezoeken. :D vergeet je fototoestel maar niet. 80 Kan je ook nog wat foto's plaatsen van je omgeving of wat actiefoto's van je werk???? Daar ben ik wel benieuwd naar :( Groetjes

  • 10 Mei 2012 - 07:20

    Mama:

    Bah :x wat een rotweer is het nu. Hoog tijd om er een paar dagen tussen uit te gaan en hopen dat het daar beter is. :) Woensdag 16 mei gaan we naar Frankrijk voor de bruiloft van Lowie en Aurélie 8) en rijden 21 mei weer terug. Bij jou is het vast mooier weer dan hier, want het lijkt hier geen lente met al die bewolking en regen. 8O

  • 10 Mei 2012 - 21:49

    Clair:

    Hee Patrick!

    Klinkt goed hoor! Fijn dat je het naar je zin hebt daar! Heel veel plezier nog!

    Liefs, Clair

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San Carlos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2012

het is bijna zover, op naar het stand

07 Juni 2012

Costa Ricaa

28 Mei 2012

lol

23 Mei 2012

op de helft

11 Mei 2012

zakenreis
Patrick

Actief sinds 15 April 2012
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 9633

Voorgaande reizen:

02 April 2015 - 04 Juni 2015

terug naar Costa Rica

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: