Costa Ricaa - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Patrick Enthoven - WaarBenJij.nu Costa Ricaa - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Patrick Enthoven - WaarBenJij.nu

Costa Ricaa

Door: patrickenthoven

Blijf op de hoogte en volg Patrick

07 Juni 2012 | Costa Rica, San José

ik heb inmiddels al zoveel meegemaakt dat ik niet meer weet waar ik moet beginnen. mijn Spaans wordt steeds beter. ik kan het meeste al verstaan, maar spreken in nog ten 2e. de meeste daggen ben ik nu gewoon aan het werk of voor school bezig.
het is best gezellig hier, maar het werk is soms erg zwaar, maar de mensen klagen nooit en zijn altijd vrolijk.

afgelopen zaterdag naar een huwelijk geweest en daarna met Rolando en Daniel naar de disco geweest.
het is best geinig om te zien dat de helft van de mensen de salsa en meer van dat soort dansen doen, al kan ik het zelf niet(wel een keer geprobeerd, maar ik ben niet zo los in de heupen. een plank is nog meer flexibel dan ik)

zondag met een kater bij de rivier weer wat wezen drinken en praten. toch mooi om te zien dat de mensen hier van kleine dingen kunnen genieten.

verder nog 2 keer in de week voetballen en 1 of soms 2 keer in de week naar de kerk.

ik hoop dat god me helpt, want vandaag ben ik ziek en heb heel de dag niet kunnen slapen.

gelukkig kan ik het EK vanaf hier volgen. ook al zijn de wedstrijden meest 11 uur in de ochtend.

Hasta leugo

  • 07 Juni 2012 - 19:57

    Laura <3:

    Heey lieverd,

    Dat zijn toch een hoop leuke dingen die je meemaakt! Ook grappig dat ze meer de salsa enzo dansen! Ik wil jou die ook wel eens zien dansen! haha. Het spaans praten komt vanzelf en hoe meer je contact hebt met mensen, hoe beter het zal gaan! Ga zo door en tot snel! Veel beterschap en knuffels!

    XXX je trotse meisje

  • 07 Juni 2012 - 20:27

    Mama:

    Als je twee keer in de week naar de kerk gaat zal je vast wel snel beter worden. ;)
    Bij ons gaat alles goed en de kleine konijnen zijn er nog steeds. :D Denk je nog wel aan het zand voor mijn verzameling. 8O

  • 07 Juni 2012 - 22:10

    Johnno:

    moah patrick, 1 of 2 keer per week naar de kerk, ga je dat ook in nederland aanhouwen ofniet?

    later

  • 08 Juni 2012 - 04:54

    Frank:

    Lekker bezig Pat!

    Haha en zeur toch niet over EK wedstrijden in de ochtend. Bij mij zijn ze om 02.00 of 04.45 uur 's nachts!

  • 08 Juni 2012 - 21:16

    Nic En Marja:

    Zo te horen ben je al aardig ingeburgerd daar. Maar het einde van je stage gaat al naderen, toch?
    Gauw weer beter worden en nog even lekker genieten. Veel plezier! groetjes van Nic en Marja

  • 13 Juni 2012 - 10:55

    Wil En Ineke Kester:

    Je hebt al heel wat gezien en gedaan. Het is wel een hele ervaring voor je daar. Alles is anders, maar dat is nu eenmaal zo. Hopelijk wordt je snel weer beter en kan je er nog even van genieten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2012

het is bijna zover, op naar het stand

07 Juni 2012

Costa Ricaa

28 Mei 2012

lol

23 Mei 2012

op de helft

11 Mei 2012

zakenreis
Patrick

Actief sinds 15 April 2012
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 9633

Voorgaande reizen:

02 April 2015 - 04 Juni 2015

terug naar Costa Rica

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: