het is bijna zover, op naar het stand - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Patrick Enthoven - WaarBenJij.nu het is bijna zover, op naar het stand - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Patrick Enthoven - WaarBenJij.nu

het is bijna zover, op naar het stand

Door: patrickenthoven

Blijf op de hoogte en volg Patrick

23 Juni 2012 | Costa Rica, San José

ik zit hier al een heel poosie en vergeet soms dat de tijd zo snel gaat. ik heb de afgelopen tijd weer een hoop leuke dingen mee gemaakt.

ik ben hier een dagje naar het strand geweest in puntrenas, het was helder weer, maar er was zowat niemand op het stand. wel natuurlijk even een duik genomen in de zee. het was een leuk dagie weg. totdat ik hoorde dat Nederland had verloren van Denemarken.

de rest van de week werken en de wedstrijd van Nederland-Duitsland kijken met volle moet en een hoop kinderen om me heen. maar helaas. een kind moest al overgeven toen hij het hoofd van Gomez zag denk.

dan maar weer rustig aan het werk. containers laden voor Nederland.

ben je bezig met een plant schoon te maken. zit der een vogelnest in. dus ik haal het er voorzichtig uit. blijkt er geen vogel in te zitten maar een slang van 1 meter. dan schrik je toch wel even.

vandaag is het lekker weer, dus we gaan een duik nemen in de rivier me helder blauw water.

verder zijn de weekenden vooral feesten en baren bezoek. ook wel een aanrader.

ik heb mijn schoolopdrachten af, dus ik ben klaar voor mijn vakantie hier. ik ga samen met een amigo naar Jacó (uitspreken hakoo). hij heeft daar een huis en je kan daar uitstekend surfen. ik ga de 27 a la Jacó. ben benieuwd

patrick


  • 23 Juni 2012 - 17:28

    Mama:

    De rijst met bonen ziet er goed uit, maar geen 3 keer per dag. Straks mag je zelf weten wat je gaat eten. :) (toch)
    We kunnen de dagen alvast gaan tellen wanneer je weer thuis komt. ;)
    Groetjes

  • 25 Juni 2012 - 06:38

    Laura <3:

    Heey harde werkert!

    Leuk verhaal weer! Wel scary van dat vogelnest! Veel plezier nog in Costa Rica de komende 11 dagen en doe je best met surfen! Tot snel op het vliegveld!

    XXX je meisje

  • 25 Juni 2012 - 18:14

    Johnno:

    maak ff een beetje actie fotos van het surfen dan.

    later

  • 29 Juni 2012 - 15:50

    Henk En Annemiek:

    Hoi Patrick

    Het zit er weer bijna op.
    Je hebt er wel van genoten. Nu nog lekker vakantie. Geniet er van.
    Tot ziens.

    Groetjes Henk en Annemiek

  • 07 Juli 2012 - 14:24

    Oma Uit Drunen:

    Patrick ik heb het allemaal weer gelezen en vind dat je het wel naar je zin hebt. Nog bedankt voor je felicitatie met mijn verjaardag, ik geloof dat de familie en kennissen naar hun zin hebben gehad want ik krijg nog steeds iets te horen dat ze het leuk gevonden hebben. Ik hoop je gauw te zien als je weer in nederland bent. Nu nog een fijne vacantie die je er aan vast plakt en tot gauw groeten Oma

  • 10 Juli 2012 - 09:32

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2012

het is bijna zover, op naar het stand

07 Juni 2012

Costa Ricaa

28 Mei 2012

lol

23 Mei 2012

op de helft

11 Mei 2012

zakenreis
Patrick

Actief sinds 15 April 2012
Verslag gelezen: 534
Totaal aantal bezoekers 9633

Voorgaande reizen:

02 April 2015 - 04 Juni 2015

terug naar Costa Rica

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: