op de helft - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Patrick Enthoven - WaarBenJij.nu op de helft - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Patrick Enthoven - WaarBenJij.nu

op de helft

Door: patrickenthoven

Blijf op de hoogte en volg Patrick

23 Mei 2012 | Costa Rica, San José

Het stagelopen gaat best goed. We hadden vorige week 2 containers geladen voor Holland en voor deze week moeten we ook nog eens 3 containers laden. Ik kijk of ik de kwaliteit kan verbeteren en probeer een gewasbeschermingsplan op te stellen.
Afgelopen vrijdag ben ik naar een verjaardag geweest. Een meisje in het dorp werd 15 jaar en dat is schijnbaar groot feest, want heel het dorp kwam naar het feest. Na de verjaardag zijn we nog even naar de kroeg geweest :p.
Zaterdag werd een bekende van de eigenaar begraven. Ik wist niet dat ze de kist gewoon met een pick-up vervoeren. Voor de rest niet veel gedaan op zaterdag.

Zondag ben ik met de familie naar La Fortuna geweest. Dit is de plek waar de bekendste vulkaan van Costa Rica staat, namelijk de Arenal. Hier zijn we eerst naar een park geweest met allemaal bruggen door de natuur. Het was een mooi park en er waren een hoop toeristen. Hier ben ik ook nog een zeer zeldzame papegaai tegen gekomen. Na het park zijn we naar een rivier geweest die werd opgewarmd door de vulkaan. Het was heerlijk genieten in het warmen water.

Afgelopen maandag zijn we weer wezen voetballen, dit doen we elke week. Het is alleen wel veel zweten, want de temperaturen zijn hier boven gemiddeld.

  • 23 Mei 2012 - 06:40

    Laura <3:

    Leuk verhaal schat! XX

  • 23 Mei 2012 - 18:07

    Papa:

    Mooie foto's Patrick!
    Wij zijn toen ook bij de Arenal geweest, maar toen was het bewolkt, we hebben hem alleen maar horen donderen.
    Zo te lezen heb je het wel naar je zin, geniet er maar van.

  • 23 Mei 2012 - 20:00

    Nic En Marja:

    Ha Patrick, wat een mooie natuur daar, zeg! Ik kan me voorstellen dat je ervan geniet. En leuk dat je daar zoveel vrienden maakt. Nog heel veel plezier en geniet ervan, want voor je het weet zit je weer in Nederland!
    Groetjes, Nic en Marja

  • 25 Mei 2012 - 18:11

    Oma :

    Patrick wat heb jij mooie fotos en ik zie wel dat je hetdaar goed maakt.
    Hier is het ook goed weer 27 graden dus ik zit zowat de hele dag buiten.
    Je hebt ook weer gevoetbald en uit gaan natuurlijk een leuke familie doet heelveel als je zelf ook leuk bent, je zult wel goed Spaans zeker praten als je thuis komt. nu maar weer de groeten en tot de volgen de keer

  • 28 Mei 2012 - 07:57

    Nico Hakvoort:

    He Patrick, Wat gaaf dat jij naar de plaatsen ga waar ik vroeger ook ben geweest, zoals La Fortuna en Monte Verde. Onderleiding van een Duitser zijn wij met een groep backpackers naar de vulkaanuitbarstingen wezen kijken, maar ook bij ons was het bewolkt.
    Groetjes Nico.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2012

het is bijna zover, op naar het stand

07 Juni 2012

Costa Ricaa

28 Mei 2012

lol

23 Mei 2012

op de helft

11 Mei 2012

zakenreis
Patrick

Actief sinds 15 April 2012
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 9633

Voorgaande reizen:

02 April 2015 - 04 Juni 2015

terug naar Costa Rica

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: