lol - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Patrick Enthoven - WaarBenJij.nu lol - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Patrick Enthoven - WaarBenJij.nu

lol

Door: patrickenthoven

Blijf op de hoogte en volg Patrick

28 Mei 2012 | Costa Rica, San José

het is wel heerlijk hier, elke dag is het wel lekkker weer. afgelopen week weer 3 containers geladen, dus nu is der nog genoeg te doen. afgelopen vrijdag kwam er nog een Nederlandse student op het bedrijf. die was wel helemaal verbaasd toen die mij Nederlands hoorde praten. vrijdagmiddag zijn we naar San Carlos city geweest.

zaterdag ochtend voor de rest niet zoveel gedaan. we hebben alleen een paar planten weg gebracht, maar de wegen zijn hier wel anders dan in Nederland. dus dan ben je algauw 3 uur aan het reizen.

zaterdagavond met Rolando wezen stappen. het was een of andere kermis in een dorpje hier vlakbij. de mensen hier zijn heel aardig hier en de muziek is ook anders.

zondag zijn we naar een dierentuin geweest(maar in de natuur hier zitten ook al veel dieren). het is een klein dierentuintje in San Carlos. het was wel gezellig met de familie. na de dierentuin zijn we pizza wezen eten. het was best lekker, want soms eet ik 3 keer op een dag rijst en bonen. dat is iets wat ik nog steeds niet begrijp, want 3 keer op één dag.

ik ga nu weer beginnen met werken.
later

• 30 Mei 2012 - 19:48

Peter En Jeannette:

Ha Patrick,
    Je hebt het echt leuk daar en mooie natuur, dat zie je wel op de foto's.
    Geniet er van, het is een ervaring die je niet gauw vergeet.

groetjes
    Peter en jeannette

• 31 Mei 2012 - 17:43

Mama:

Zaterdag 9 ;) juni speelt Nederland z'n eerste wedstrijd tegen Denemarken om 18.00 uur onze tijd. Hopelijk kan je dat ook zien. :D
    De laatste foto's zijn ook weer leuk, dus blijf ze maar sturen. :)

• 07 Juni 2012 - 19:41

Hellen En Bert:

Hoi Patrick,
    Wat een mooie foto's zeg. Vooral die gifgroene kikker. Aan je verhalen te lezen heb je het prima naar je zin ook al eet je drie keer per dag bonen met rijst.
    Straks kan je weer genieten van het prakkie van je moeder.
    Groetjes Hellen en Bert