heenreis Costa Rica, - Reisverslag uit San Carlos, Costa Rica van Patrick Enthoven - WaarBenJij.nu heenreis Costa Rica, - Reisverslag uit San Carlos, Costa Rica van Patrick Enthoven - WaarBenJij.nu

heenreis Costa Rica,

Door: patrickenthoven

Blijf op de hoogte en volg Patrick

19 April 2012 | Costa Rica, San Carlos

De heenreis verliep soepel. vanuit amsterdam naar madrid. vanuit daar nog een enorm lange vlucht naar Costa Rica. mijn gastgezin stond me daar op het vliegveld op te wachten.

vanaf het vliegveld was het ook nog eens 2 uur reiden naar de kwekerij, over slechte wegen en langs steile hellingen.

ik ga nu lekker slapen. adios ,
owja, mijn slaapkamer is ook nog in het roze.

  • 19 April 2012 - 16:29

    Laura<3:

    Heey Lieverd! Fijn om te horen dat je het naar je zin heb! Leuk die verslagen, dat moet je echt blijven doen hoor!
    Wanneer verschijnen de eerste foto's op internet? :P Heel veel plezier daar nog en we spreken elkaar hopelijk snel een keer op skype! XXXXXXX<3 hvj

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San Carlos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2012

het is bijna zover, op naar het stand

07 Juni 2012

Costa Ricaa

28 Mei 2012

lol

23 Mei 2012

op de helft

11 Mei 2012

zakenreis
Patrick

Actief sinds 15 April 2012
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 9633

Voorgaande reizen:

02 April 2015 - 04 Juni 2015

terug naar Costa Rica

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: