genoeg te doen - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Patrick Enthoven - WaarBenJij.nu genoeg te doen - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Patrick Enthoven - WaarBenJij.nu

genoeg te doen

Door: patrick Enthoven

Blijf op de hoogte en volg Patrick

18 April 2015 | Costa Rica, San José

In mijn vorige verslag schreef ik dat ik het weekend naar een feestje in het dorp ging van santa cecilia, dit is door omstandigheden niet uitgekomen omdat ik een berichtje vanuit Holland kreeg om voor fachjan het een en ander te checken op een andere plek. Dus hals over kop naar la fortuna gegaan (wat echt een pracht dorp is aan de voet van de vulkaan de arenal. De volgende dag werd ik daar opgepikt en kwam ik terecht in het dorp waar ik de vorige keer 3 maanden heb gezeten. Het was weer een tegek weerzien met de mensen daar.

Na wat informatie te hebben verzameld en wat feestjes in het dorp ben ik verder gegaan naar de stad waar ik nu zit, namelijk san José. Hier blijf ik het weekend en ga maandag naar de oostkust om daar vrijwilligers werk te doen. Ik ga daar de schildpadden beschermen tegen stropers. Heb er zin in. Ow, en btw. Ik weet ook hoe het komt dat de vrouwen hier zo een dikke kont hebben. Met al dat reizen over de meest hobbelige wegen is het beter als je wat zitvlees heb

  • 23 April 2015 - 01:37

    Nico Hakvoort:

    Hoi Patrick,

    Ik vind het leuk om jouw reis-, werkverslagen te lezen.
    La Fortuna is inderdaad een mooi dorp, toe ik er was vond ik het erg relax. Heb je nog gloeiende Lava gezien ?
    Waarschijnlijk hoef ik jou niet te schrijven dat het biologisch reservaat Monte Verde ook er leuk is, met een spannende Zip Line tour. In het bos is af en toe een rondleiding naar de Tarantula.

    groetjes Nico.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patrick

Actief sinds 15 April 2012
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 9535

Voorgaande reizen:

02 April 2015 - 04 Juni 2015

terug naar Costa Rica

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: