Santa Cecilia - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Patrick Enthoven - WaarBenJij.nu Santa Cecilia - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Patrick Enthoven - WaarBenJij.nu

Santa Cecilia

Door: patrick

Blijf op de hoogte en volg Patrick

07 April 2015 | Costa Rica, San José

Een eerste update van mijn reis/vakantie in Costa Rica. Een lange vlucht van Amsterdam naar panama en van panama naar naar mijn eindbestemming. mijn plan was om hier alleen de nacht van donderdag op vrijdag te blijven, maar omdat het goede vrijdag was had iedereen een dag vrij. dus verbleef ik nog een dag lang bij de hoofdstad. De zaterdag verliep de busregeling weer normaal, dus kon ik mijn reis vervolgen naar Santa Cecilia. dit was een busreis van 6 uur helemaal naar het noorden. Het was een mooie, maar ook warme reis die wat anders afliep dan gepland. Want eenmaal aangekomen op me bestemming kwam ik er achter dat mijn camera, headset en wat andere dingen waren gestolen uit mijn tas (voortaan wat beter opletten dus). Ik zit hier nu in Santa Cecilia op een vlinder farm met een prachtige omgeving. Mijn plan is om hier tot het weekend te blijven en dan verder te reizen. Er is namelijk een groot feest hier in het dorp van het weekend met rodeo's en van alles en nog wat. Klinkt te gek, maar daar hou ik jullie nog van op de hoogte.

  • 07 April 2015 - 18:42

    Ria Enthoven:

    Leuk om wat te lezen hoe het met je gaat. Alleen bij (Toon op de kaart) geef hij Santa Ceciilia in Argentinie weer en dat is niet erg in de buurt. Veel plezier en kijk uit voor de stieren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patrick

Actief sinds 15 April 2012
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 9534

Voorgaande reizen:

02 April 2015 - 04 Juni 2015

terug naar Costa Rica

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: